Śmieszne wypowiedzi/sytuacje rodziny królewskiej - cz 17 :)

Wracam z Waszą ulubioną serią! Mam nadzieję, że niespodzianka Was ucieszy, a ja już zbieram następne śmieszne gif-y :)

 
Czy jestem w odpowiednim miejscu? :)

 

No przytul mnie... 

Książę Karol i księżniczka Anna :)

 Wygłupy księżniczki Małgorzaty przed rodziną :)


Hej! Ręce do góry :) (Królowa Matka)

Zachowanie Williama mówi samo za siebie :)
 

Witamy jej królewską wysokość, księcia Walii.



 Przepraszam za to. To podekscytowanie/zdenerwowanie.
 Księżniczka Anna: To zmartwienie ;)



Wprowadzenie sprawiło, że się zmartwiłam. Nieznacznie.


Mój brat opowiedział kiedyś historię z wizyty w domu opieki dla starszych osób w Szkocji, gdzie był ubrany w kilt. Usłyszał przypadkiem rozmowę starszej pani...


,,Czy to księżniczka królewska?" Pomyślał, że to dość zabawne. Nie mam ubranych dzisiaj spodni, no i proszę.


Chyba zdjęcie się nie spodobało ;)
 

Spróbuj! Brrr ;)

9 komentarzy

  1. Bardzo się ciesze że wróciła ta seria, która jest naprawdę świetna. Czekam na więcej i pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę serię, cieszę się, że wróciła :) Chyba najbardziej rozśmieszył mnie ten gif z Kate i Harry'm, i mały William na balkonie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ją! !!!!Anna z poczuciem humoru,przed którą William ma respekt. Kate jak modelka poprawiająca się przed zdjęciem: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonałe jest to z księżniczką Anną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anna - książę Walii, Karol - Princess Royal. Haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko William jest zamieszany w skandal finansowy FIFA
    http://www.telegraph.co.uk/news/2017/06/27/prince-william-david-cameron-caught-fifa-corruption-scandal/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za link. Nie wiem co o tym myśleć...

      Usuń
    2. Ja też! Tym bardziej, że nikt o tym w polskiej blogosferze nie pisze, wszyscy unikają tematu :/.

      Usuń