Piękne zdjęcia z okazji 70 urodzin księcia Karola!

www.twitter.com / Chris Jackson

Z okazji 70 urodzin księcia Karola Pałac opublikował 2 oficjalne zdjęcia najbliższej rodziny księcia. Przyznam, że liczyłam na taką niespodziankę z ich strony i się nie zawiodłam :)
Dzięki temu mamy okazję zobaczyć jak książę Louis się zmienił, a także jak szybko rośnie książę George i księżniczka Charlotte.

www.twitter.com / Chris Jackson

Autorem zdjęć jest Chris Jackson - fotograf pracujący dla Getty Images, które wykonał w ogrodzie Clarence House.
Jak Wam się podobają? 

www.twitter.com / Chris Jackson

Znalazłam jeszcze jedno, choć oficjalnie nie opublikowane przez Pałac. Nie mogłam się oprzeć by go tu nie dodać ;)

4 komentarze

  1. Cudowne.Louis jest taki duży i słodki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzyłam o takiej sesji <3 Przepiękne zdjęcia, wprost nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. byłyby piękne, gdyby potwór z loch ness nie zajmował miejsca Diany

    OdpowiedzUsuń