Moje ostatnie odpowiedzi od Rodziny Królewskiej.

By Agnieszka

W związku z moim powrotem do ,,normalności" chciałam wszystkim bardzo podziękować za słowa wsparcia i życzenia powrotu do zdrowia. W najbliższym czasie blog ruszy w końcu do przodu, a dzisiaj chciałam się podzielić się z Wami moimi ostatnimi odpowiedziami od Rodziny Królewskiej :) 

Niedawno wysłałam gratulacje z okazji zaręczyn księżniczki Eugenii i Jack'a Brooksbank, a po 3 dniach otrzymałam piękną kartkę! W środku tekst pisany był chyba przez księżniczkę, ale nie jest to oryginał, a ,,ksero". Mimo to sama kartka jest duża i prezentuje się naprawdę ładnie.

W styczniu otrzymałam też kartkę od księcia Walii i księżnej Kornwalii, a także list od Królowej za wysłane życzenia świąteczne:

By Agnieszka
By Agnieszka

Wybaczcie za jakość zdjęć, ale robiłam je na szybko i przy okazji zamazałam swoje nazwisko. 

* * * * *

Przy okazji pochwalę się, że udało mi się już zorganizować swój wyjazd do Londynu aby 19 maja w sobotę pojechać do Windsoru i na własne oczy zobaczyć przejazd księcia Harry'ego z Meghan Markle w dniu ich ślubu! Mam nadzieję, że pogoda dopisze, że znajdziemy dobre miejsce i wszystko odbędzie się bez niemiłych niespodzianek. 
Spotkam się tam z Zuzą z bloga o Rodzince z Cambridge, także będzie to świetna okazja do relacji blogowej, instagramowej i wspólnego przeżywania tego wspaniałego dnia :)

21 komentarzy

  1. Zapraszam na bloga o księżnej Kornwalii https://ksieznakornwalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na tej stronie, ale nie dzialala. Po kliknięciu na post o księżnej zostałam przekierowana na jakąś reklamę Plusa. Mam nadzieję, że to nie blog z wirusem...

      Usuń
  2. Jak myślisz jeśli wysłałam życzenia z okazji urodzin Kate dokladnie 27.12 to jest jeszcze szansa na odpowiedz ? :) Czy można jeszcze raz wysłać list czy już nie wypada ? :) Gratuluję Agnieszko odpowiedzi od księżniczki Eugeni! :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takim czasie już dawno powinna przyjść odpowiedź. Wysłać drugi raz można, ale może wtedy lepiej napisać np. ogólny list z życzeniami? :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedz :) A jakie konkretne życzenia masz na myśli ? :)

      Usuń
    3. Zaległymi życzeniami urodzinowymi, bo wysłana kartka/list była na urodziny księżnej tak? :) Można napisać zwykły list i bez tego, bo w końcu urodziny Catherine były w styczniu :)

      Usuń
    4. Okej dzięki :) tak był wysyłany list ;)

      Usuń
  3. Masz piękne bukiety w domu i piękne kartki. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bukiet jest jeden, wręczony w Dniu Kobiet od męża :) Co ciekawe w Anglii nie obchodzą tego święta. Dziękuję :)

      Usuń
  4. Jak myslisz czy jak wysłałam ww czwartek list do Eugenie to dostane kartke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Ja też wysłałam tydzień temu i dostałam szybko odpowiedź. Do Polski dotrze troszkę później, ale jednak odsyłają :)

      Usuń
  5. Piękna jest ta kartka od Eugenii i Jacka! Sama taką otrzymałam i byłam bardzo miło zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszamy https://whenmeghanmetkate.blogspot.com/?m=1 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Jeśli czytałaś mojego bloga o NRK i BelRK-ma on teraz nowy adres: https://krolewski-swiat-justyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej,mam pytanie. Gdyby Harry np. zakochał się w dziewczynie,która jest żołnierzem i po ślubie chcę kontynuować swoją karierę,to jak było by z jej tytułem? Musiałaby zrezygnować z kariery w wojsku jak nawet byłaby dość wysoko tylko dlatego żeby działać charytatywnie? Nie mogłaby robić dwóch rzeczy na raz i za razem mieć tytuł itp..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że w takim przypadku musiałaby zrezygnować z kariery. Być może ,,pracowałaby" jako przedstawiciel/oficer itp. danej armii, ale nie na pełen etat, raczej charytatywnie? Jak widać Harry też zrezygnował z wojska by zacząć pełnić obowiązki królewskie, podobnie jak William z pogotowia ratunkowego.

      Usuń
  9. Ciekawe czy w takim przypadku mogłaby pojawić się na swoim ślubie w mundurze,a nie w sukni ślubnej... Media by wrzały;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie Agnieszko :) Czy wysyłałaś może list do rodzinki z Cambridge lub innych członków BRK z okzaji świąt Wielkanocnych ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie wysyłałam nic. Nie miałam do tego głowy, bo za dużo mam prywatnych spraw do ogarnięcia i nie myślałam nawet o tym ;)

      Usuń