Ślub księżniczki Eugenie z Jack'iem Brooksbank - wstępny plan uroczystości.

www.gettyimages.com / Samir Hussein

Ślub księżniczki Eugenie i Jack'a Brooksbank odbędzie się 12 października w Kaplicy Św. Jerzego na terenie Zamku Windsor. 

18 lipca opublikowano oficjalne powiadomienie, w którym księżniczka wraz z przyszłym mężem zapraszają 1200 osób z Wielkiej Brytanii aby mogli razem z nimi uczestniczyć w tym wyjątkowym dniu. Wybrane osoby (po złożeniu aplikacji na oficjalnej stronie Rodziny Królewskiej) będą mogły obserwować przybycie Rodziny Królewskiej, słuchać transmisji ze środka z Kaplicy oraz oglądać wyjście Młodej Pary z Kaplicy. Wśród nich znajdą się także pracownicy fundacji charytatywnych, z którymi współpracuje księżniczka i Jack oraz dzieci z lokalnych szkół i pracownicy Zamku Windsor.

Czy ślub będzie można zobaczyć w telewizji lub Internecie?

Na dzień dzisiejszy nie jest potwierdzona jakakolwiek informacja o możliwości transmisji ślubu. Być może uda nam się zobaczyć przejazd karocą księżniczki i jej przyszłego męża po uroczystości w Windsorze, która co prawda będzie krótsza niż w przypadku Harry'ego i Meghan. Nie ukrywam, że po cichu liczę na chociaż małą transmisję z przybycia gości, członków Rodziny Królewskiej i oczywiście Panny Młodej :)


Trasa przejazdu karocą Eugenie i Jack'a po ślubie / www.express.co.uk


Zaproszeni Goście

Nie muszę wspominać, że oczywiście zobaczymy członków Rodziny Królewskiej, choć nie jestem pewna czy księżniczka zaprosi również tych dalszych? W przypadku Harry'ego właśnie tak było, także nie zdziwię się gdy tutaj będzie tak samo.
Oprócz tego Eugenie i Jack mają wiele przyjaciół i znajomych ze świata show-biznesu, których na pewno nie zabraknie na ich ślubie. Większość z nich opisałam w poście >>tutaj.

Pazie i druhenki

Główną druhną, którą wybrała dla siebie Eugenie jest oczywiście jej starsza siostra - księżniczka Beatrice. 
Druhenką księżniczki będzie Theodora Rose Williams - córka piosenkarza Robbiego Williamsa i Aydy Field oraz prawdopodobnie Maud Windsor - czteroletnia córka Lorda Freddie Windsora i jego żony Sophie Winkleman, której Eugenie jest matką chrzestną.
Spekuluje się także o księżniczce Charlotte i Ines de Givenchy.
Paziem będzie prawdopodobnie książę George i Louis de Givenchy - syn Oliviera de Givenchy i jego żony Zoe, którzy są przyjaciółmi pary.


 Tiara i Sukienka


Moje pomysły na tiarę, którą może wybrać Eugenie pisałam w oddzielnym poście >>tutaj.
Jeśli chodzi o sukienkę, styl i projektanta jakiego może wybrać księżniczka, znajdzie się na blogu wkrótce.

 Przyjęcie weselne

Przyjęcie odbędzie się w Royal Lodge (królewskiej rezydencji księcia Andrzeja), choć czytałam też, że może to być także Frogmore House. Zostanie zorganizowane ,,bez plastiku", ponieważ księżniczka Eugenie wspiera organizacje charytatywne walczące z zanieczyszczeniem świata przez plastik.

Ostatnia noc przed ślubem:

Eugenie swoją ostatnią noc przed ślubem spędzi prawdopodobnie w królewskiej rezydencji Royal Lodge lub po prostu w Zamku Windsor.

Jeśli tylko pojawią się nowe informacje na temat ślubu księżniczki, na pewno dowiecie się o nich na blogu. Jestem bardzo ciekawa czy będzie jakakolwiek transmisja oraz jak będzie wyglądać Eugenie i jej siostra Beatrice. Obie słynęły z różnych ciekawych stylizacji, ale Beatrice zdecydowanie zawsze wygrywała w tych gorszych. Mam nadzieję, że tym razem pozytywnie nas zaskoczy, a Wy?

8 komentarzy

  1. Nie wyobrażam sobie ślubu bez choć krótkiej transmisji. Na pewno siostry York będą pięknie wyglądać (przynajmniej mam taką nadzieję,że obędzie się bez udziwnień :).
    Czytałam na jakiejś angielskiej stronie,że przyjęcie weselne ma być w Royal Lodge.Nie wiem,czy to była prawda,czy tylko dziennikarski wymysł,skoro piszesz o Frogmore House.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm..jak wcześniej czytałam o ich planach to nie widziałam w artykule nic o Royal Lodge, ale poszukałam dalej i znalazłam. Nie wiem komu wierzyć, choć teraz jestem prawie pewna, że będzie to pewnie rezydencja księcia Andrzeja :) poczekam aż pojawia się oficjalne wiadomości ze strony Pałacu a na razie napisałam o dwóch opcjach.

      Usuń
  2. Nie spodziewałam się, że zobaczę Robbiego Williamsa z żoną na królewskim ślubie :D
    Jestem pewna, że będzie jakaś transmisja, szkoda tylko, że raczej nie będę miała możliwości jej oglądać :/ Na szczęście jest twój blog, instagram i youtube :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się. Ja też nic nie zobaczę, bo będę siedzieć wtedy w pracy ;) Także na blogu pojawi się relacja ze ślubu...po ślubie :)

      Usuń
  3. Ceremonia pewnie nie będzie transmitowana ale liczę że przybycie panny młodej i przejazd powozem będą transmitowane

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy wiadomo czy Kate która bedzie jeszcze na urlopie bedzie na tej uroczystosci?
    I mam takie pytanie moze wiecie czy wydadza fotke oficjalna po slubie i kto bedzie na niej najblizasza rodzina czy tez mozemy spodziewac sie Karola, Harrego Williama z zonami tez?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będą obecni książę i księżna Cambridge, tak samo jak Harry i Meghan czy Karol z Camillą :) Młodzi mają dużo wspólnych znajomych i jednak są w miarę bliską rodziną. Co do oficjalnego zdjęcia to nie mam pojęcia, ale skoro przy ogłoszeniu zaręczyn mieli sesję to myślę, że na 100% Pałac coś opublikuje po ślubie :)

      Usuń
  5. Myślę, że Eugenie będzie wyglądać ślicznie. Bea mam wielką nadzieję, że też.;)

    OdpowiedzUsuń