Księżniczka Eugenie jest w ciąży!

Zdjęcie z oficjalnego konta na Instagramie księżniczki Eugenie.

 

3 dni temu oficjalnie potwierdzono, że księżniczka Eugenie jest w ciąży! Plotki krążyły już od jakiegoś czasu, zwłaszcza kiedy pojawiły się zdjęcia księżniczki z przed tygodnia, kiedy spacerowała po Londynie z widocznym brzuszkiem 😊 Zdjęcia można zobaczyć w artykule DailyMail.


Pierwsza informacja pojawiła się na oficjalnym koncie Rodziny Królewskiej: ,,Jej Królewska Wysokość Księżniczka Eugenie i Jack Brooksbank z przyjemnością ogłaszają, że spodziewają się dziecka, które przyjdzie na świat na początku 2021 roku. Książę Yorku, księżna Yorku, państwo Brooksbank oraz królowa i książę Edynburga są zachwyceni wiadomością”. 

Chwilę później sama Eugenie opublikowała zdjęcie małych bucików dla dziecka, które zostało podpisane: ,,Jack i ja nie możemy się doczekać początku 2021 roku...👶"

Przyszła babcia, mama księżniczki na swoim koncie napisała, że jest bardzo podekscytowana wiadomością i będąc po sześćdziesiątce nie może się doczekać bycia babcią. Powitanie nowego dziecka w rodzinie Yorków będzie dla nich chwilą głębokiej radości. Natomiast siostra Eugenie, księżniczka Beatrice na pewno cieszy się na bycie ciocią, bo miesiąc temu była widziana w sklepie ,,The Little White Company", w którym prawdopodobnie kupiła prezent dla swojego siostrzeńca albo siostrzenicy 😊 

* * * * *

Drodzy Czytelnicy wiem, że nie było mnie tu długo, ale przerwa w blogowaniu była mi bardzo potrzebna, aby móc wrócić na stałe. Co prawda ciężko mi się teraz przyzwyczaić do nowego wyglądu bloggera (całego panelu do edycji bloga, postów itp.), ale pewnie to kwestia przyzwyczajenia i nauki obsługi. Mam nadzieję, że powrót wyjdzie mi na dobre, a Wy będziecie mieli co czytać. 

Nie planuję powrotu do postów tylko opisujących na bieżąco co robi Rodzina Królewska, ale wolałabym się skupić na postach tematycznych, których ciągle brakowało, a są wg mnie dla Was najciekawsze. Oczywiście ważniejsze wydarzenia będą się tu pojawiać, ale planuję pisać posty trochę inaczej niż dotychczas. Zobaczycie co miałam na myśli wkrótce. Mam nadzieję, że się nie zawiedziecie.

Agnieszka

 

PS: Napiszcie w komentarzach swoje propozycje na posty, bo stare usunęłam i chcę zacząć zbierać je od nowa.

8 komentarzy

  1. Może posty o serialu The Crown? Jakieś porównanie do rodziny królewskiej? Fajnie, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tak długiej Twojej nieobecności już myślałam, że "przepadłaś", ale fajnie, że jesteś. Fakt, nowy wygląd w bloggerze jest dziwny, ale cóż... Cieszę się, że planujesz się skupić na postach tematycznych (może dlatego że jakoś nigdy nie byłam fanką postów o wyjściach - wydają mi się zbyt powtarzalne). Jeśli chodzi o propozycje, to chętnie poczytam o mniej znanych członkach BRK (kiedyś już podobne posty się u Ciebie pojawiały) i wszelkie ciekawostki czy zasady panujące na dworze obecnie i w przeszłości. Nie wiem, czy masz do takich źródeł dostęp, ale fajnie jest też poczytać stare artykuły z gazet itp. - ciekawie jest spojrzeć na pewne sprawy z perspektywy czasu, jak kiedyś coś oceniano, a jak ostatecznie wyszło. Ale oczywiście chętnie poczytam wszystko. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie mam starych artykułów, ale poszukam na necie (czasem coś ciekawego wpadnie w oko) i może uda się napisać lub przetłumaczyć :)

      Usuń
  3. Cieszę się że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wiadomość, choć trochę mnie zaskoczyła. Patrząc na wcześniejsze zdjęcia Eugenie myślałam, że byłaby to cudowna nowina, ale nie wierzyłam, że może to być prawdą, bo przecież jest całkiem sporo takich zdjęć, a w tym różnych insynuacji plotkarskiej prasy.

    Myślę, że urodzi się dziewczynka, a prawdopodobne imiona to: Alice, Elizabeth, Victoria, Sarah i Nicola lub jakieś inne/bardziej nowoczesne.
    W przypadku chłopca moimi typami są: Christopher, Alexander, James,
    Philip i Andrew.

    Może jakieś posty tematyczne o patronatach/organizacjach i działalności charytatywnej hrabiny Wessex lub księżniczki Anny? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka, czyli wracasz czy jednak nie? Ten powrót jest dalej aktualny? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń