Królowa Elżbieta II nie żyje.

www.twitter.com/RoyalFamily
 
Królowa Elżbieta II zmarła dzisiaj po południu w swojej posiadłości w Balmoral w Szkocji. 
Od rana pojawiały się różne spekulacje na temat jej zdrowia oraz informacje o pospiesznym locie Rodziny Królewskiej do posiadłości aby być przy niej. 
 


O godzinie 19:30 pojawiła się oficjalna informacja z Pałacu Buckingham.
 
Obecny król (książę Karol) będzie Królem Karolem III, a jego małżonka (księżna Camilla) Queen Consort. 

Opublikowano także oficjalne oświadczenie Króla Karola:


Na dzień dzisiejszy nie podano żadnych innych informacji na temat śmierci Królowej, ale zgodnie z ustaleniami pogrzeb monarchy powinien się odbyć po 9 dniach od jej śmierci. Wszystkie szczegóły zapewne zostaną opublikowane przez Pałac w ciągu najbliższych dni.


Królowa 2 dni temu przyjęła na audiencji nową, a teraz już obecną Panią Premier Liz Truss w Zamku Balmoral. Jest to ostatnie publiczne zdjęcie monarchini przed śmiercią. Miała 96 lat.

3 komentarze

  1. Dla mnie to nie do uwierzenia, że jeszcze dwa dni temu widzieliśmy ją uśmiechniętą, a teraz już nie żyje. Była w podeszłym wieku i właściwie powinniśmy być na to przygotowani, ale jednak jej tak nagłe odejście to szok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też to bardzo przykre i dopóki nie zobaczę pogrzebu to będę miała jeszcze myśli, że ona dalej jest.... Niestety jak zobaczyłam te zdjęcia z Panią Premier to miałam złe przeczucia i dzisiaj po komunikacie z Pałacu o pogorszeniu jej zdrowia to już podświadomie wiedziałam, że umrze :(

      Usuń