Ostatnie wydarzenia z życia Rodziny Królewskiej.

Witam Was po baaaardzo długiej przerwie. Mam Internet - czyli krótko mówiąc mam w końcu stały dostęp do świata i informacji :) W związku z tym, że u BRK działo się dużo przez ostatnie 2 tygodnie...i ciężko mi będzie to wszystko zrelacjonować to postanowiłam napisać zaległe informacje z przed kilku dni max, które mogą zostać zaktualizowane. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie, ale obiecuję, że wkrótce będą duże zmiany na blogu :)

* * * * *
www.dailyexpress.co.uk
W niedzielę zauważono Królową i księcia Filipa udających się z domu Sandringham na Mszę Św. do Kościoła St Mary Magdalene. Już niedługo będziemy mieli okazję ponownie zobaczyć całą rodzinę królewską w Święta :)
* * * * *
www.sentebale.org
Kilka dni temu udostępniono zdjęcia księcia Harry'ego, który 5 grudnia odwiedził Lesotho w Afryce. Harry patronuje fundacji Sentebale, która pomaga m.in. chorym dzieciom na AIDS.
www.sentebale.org
 ,,Zawsze lubiłem fotografię i jej wyzwania szczególnie starając się uchwycić idealny moment, choć prywatnie nie robię wiele zdjęć. Najlepsze zdjęcia mam w głowie, a dokładniej pewne bardzo szczególne wspomnienia, głównie z Afryki."
www.sentebale.org
,,Podczas tej wizyty miałem czas i okazję być po drugiej stronie kamery i zrobić kilka zdjęć w przepięknym kraju jakim jest Lesotho aby wyrazić moją miłość do Sentebale."

 Więcej ładnych i wartych zobaczenia fotografii księcia możecie zobaczyć TUTAJ.
 
* * * * *
www.dailyexpress.co.uk
www.dailyexpress.co.uk
4 dni temu książę Harry, księżniczka Beatrice i Eugenie byli w Oxfordshire na ślubie przyjaciela Jamie Murray Wells z Lottie Fry.

* * * * * 
www.dailymail.co.uk
5 dni temu Rodzina Królewska zebrała się na przedświątecznym obiedzie na zaproszenie Królowej. W drodze do Pałacu Buckingham widziano m.in: księżną i księcia Cambridge (razem z księciem Georg'em w drodze powrotnej), księcia Karola, księcia Harry'ego, księcia Edwarda i Hrabinę Sophie, księżniczkę Annę i Beatrice, księcia Kentu.
www.dailymail.co.uk
www.dailymail.co.uk
Opublikowano także śliczne zdjęcia księcia George'a zrobione na terenie Pałacu Kensington :)
www.dailyexpress.co.uk
Jak dla mnie robi się coraz bardziej podobny do Catherine, choć dużo ma też z Williama :)

2 komentarze

  1. z williama geoge ma tylko to co ma miedzy nogami czyli penisa :PPP

    OdpowiedzUsuń