Aktualizacja: Trooping the Colour moimi oczami.

By Agnieszka

Dzisiaj odbyły się oficjalne obchody urodzin królowej (Trooping the Colour), które zgodnie z tradycją są zawsze w czerwcu. Miałam ogromne szczęście po raz kolejny (trzeci) oglądać na własne oczy przejazd Rodziny Królewskiej wzdłuż ,,The Mall" oraz wszystkich żołnierzy. Prawdopodobnie była to moja ostatnia okazja do zobaczenia monarchini na żywo, ale może w przyszłości jeszcze kiedyś będę mogła zobaczyć jakąś oficjalną uroczystość w Londynie? Życie pokaże. Z góry uprzedzam, że wrzuciłam dużo zdjęć, dlatego post może się trochę długo wczytywać :) 

By Agnieszka
Krótko przed 11:00 przejechali koło nas książę Karol i księżna Camilla :) / By Agnieszka
By Agnieszka
By Agnieszka
By Agnieszka

Byłam zaskoczona, że księżna Cambridge i księżna Kornwalii jechały same w karocy, ale Catherine wyglądała naprawdę pięknie!

Tylko hrabina Wessex odwróciła się w naszą stronę choć raz! / By Agnieszka
Są i oni! Piękni, szczęśliwi i opaleni po krótkim miesiącu miodowym - książę i księżna Sussex :) / By Agnieszka
By Agnieszka
By Agnieszka
By Agnieszka

Tym razem nie zgadłam jaki kolor będzie miała na sobie Elżbieta II. Myślałam, że ubierze coś w kolorze żółtym lub brzoskwiniowym, a tu ponownie niebieski :)
Zrobiło mi się przykro kiedy zobaczyłam, że królowa siedzi sama, bo wydawała się być smutna z powodu braku obecności księcia Filipa.

Książę Karol, książę William, książę Andrzej (po raz pierwszy w tej roli) i księżniczka Anna / By Agnieszka
By Agnieszka

Całej parady na Horse Guards Parade oczywiście nie widziałam, ale nadrobię zaległości po napisaniu posta. Przez tą godzinę spokojnie sobie czekaliśmy, aż po 12 usłyszałam grającą orkiestrę i nadjeżdżające ponownie karoce:

By Agnieszka
By Agnieszka
By Agnieszka
To moje ulubione zdjęcie i chyba najlepsze ujęcie :) / By Agnieszka
Hrabina Sophie, księżniczka Eugenie, Lady Louise i księżniczka Beatrice / By Agnieszka
By Agnieszka
By Agnieszka

Tym razem postanowiliśmy skupić się bardziej na robieniu zdjęć członków Rodziny Królewskiej, a nie żołnierzy i orkiestry, dlatego nie wrzuciłam ich tutaj za wiele. Za to nagrałam kilka filmików aby pokazać Wam jak to wyglądało z mojej perspektywy.

By Agnieszka
By Agnieszka
By Agnieszka
By Agnieszka
By Agnieszka

Zdjęcie stojącej Rodziny Królewskiej na balkonie Pałacu Buckingham jest naprawdę ciężkie do zrobienia, jeśli nie ma się super profesjonalnego i mega przybliżającego obiektywu :) 
Z 7 zdjęć ani jedno nie wyszło ostre, ludzie wyciągali las rąk z aparatami, telefonami i nie było szans na zrobienie choćby jednego ładnego. Tym razem nie udało nam się przejść blisko balkonu (tak jak w zeszłym roku), bo tłum ludzi był większy przed nami i policja blokowała już przejście. Niezadowolona musiałam szybko wybrać inne miejsce, ale za to skupiłam się na oglądaniu przelotu samolotów, który za każdym razem robi na mnie ogromne wrażenie :)

* * * * *












Jakość filmików nie powala, bo kręcone telefonem, ale chciałam Wam to mniej więcej pokazać z mojej perspektywy :)

21 komentarzy

  1. jestem na tej samej wyspie ale wysoko na północy i nie mogę być tam dlatego super, że będzie Twoja relacja, śledzę na bieżąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo słabo działa Internet. Ledwo wrzuciłam zdjęcie na bloga, także relację będę pisać, ale po powrocie do domu wieczorem jak zrzucę zdjęcia z aparatu na komputer :)

      Usuń
  2. i tak jestes moimi oczami tam wiec przeczytam wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę... też bym chciała widzieć to na żywo. Mam nadzieje że zrobisz piękne zdjęcia :D Jeszcze małe pytanie ile razy już tam byłaś podczas obchodów urodzin królowej Elżbiety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w sumie już 3 razy: 2016, 2017 i 2018 rok :)

      Usuń
  4. Bardzo zazdroszczę :) też bym chciała być tam na miejscu i widzieć to wszystko z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno uda ci się zrobić piękne zdjęcia.Zazdroszczę uczestniczenia w ceremonii w tak pięknej pogodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 11 nie świeciło słońce w ogóle. Stałam w kurtce i jak wiał wiatr to było mi zimno ;) Na szczęście potem zrobiło się cieplej i słonecznie.

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia i ostre , chyba dobry telefon masz :-) Gratuluję, świetna robota i wspaniałe doświadczenie, już widzę te emocje ... O której godzinie rano stanęłas przy barierce widzę że pustawo jeszcze było pewnie wcześnie? Pozdrawiam serdecznie Milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robione były lustrzanką, dlatego są ostre :) Tylko filmiki są z komórki, dlatego mają średnią jakość. Na miejscu byłam już o 8:30, dzięki czemu szybko znalazłam dobre miejsce :D

      Usuń
  7. Wielkimi nieobecnymi byli Zara i Mike Tindall. Ciekawe, kiedy usłyszymy dobrą nowinę.

    Dzięki za piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać również o nieobecnym księciu Filipie. Królowa wydawała się smutna podczas samotnego przejazdu karocą.

      Usuń
  8. Czytałam, że królowa była po prostu niewyspana ponieważ oglądała wyścigi konne, które odbywały się w Ameryce i skończyły się późno w nocy ;) A wszystko ze względu na to, że udział w nich brał jej koń, który zresztą wygrał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Atmosfera musi być naprawdę niesamowita, nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę!
    Rzeczywiście, królowa wydawała się trochę smutna bez Filipa, to dość przykre, że nie pojawił się nawet na balkonie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś musiało być na rzeczy. Pamiętajmy, że książę ma 97 lat i niedawno przeszedł operację biodra. Być może źle się czuł i nie dał po prostu rady.

      Usuń
  10. Dlaczego mówisz że nie będziesz miała okazji do zobaczenia Monarchini ponownie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia to na pewno niezwykle przeżycie zobaczyć rodzinę królewską z tak bliska 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy mi się wydaje czy na tych dwóch zdjęciach Harryego i Meghan książę Harry patrzy prosto na Ciebie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyli po prostu na tłum ludzi :) Nie sądzę by akurat trafiło na mnie, choć na zdjęciu może to tak wyglądać. Pamiętaj, że to tylko ułamek sekundy ;)

      Usuń
  13. Jak super, to musiało być niesamowite przeżycie, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń