Dzień Matki w Anglii - Rodzina Królewska udostępniła nowe zdjęcia!

Matt Porteous / Duchess of Cambridge - Kensington Palace

Dzisiaj w Anglii obchodzony jest Dzień Matki. Z tej okazji Pałac Kensington opublikował nowe zdjęcie Rodzinki z Cambridge, wykonane podczas sesji w 2018 roku, a także kartkę, którą otrzymała dzisiaj księżna od George'.a Nie zapomniano także o księżnej Dianie z William'em i Harry'm oraz o mamie księżnej: Carole Middleton, która trzyma na rękach swoją córkę Catherine :)

,,Do wszystkich mam oraz rodzin spędzających dziś czas razem i osobno - myślimy o was wszystkich w tym trudnym momencie. Szczęśliwego dnia Matki".

by Kensington Palace
Clarence House / RoyalFamily

Clarence House opublikowało z tej okazji zdjęcie księcia Walii z królową Elżbietą II z 1950 roku, a oficjalne konto Rodziny Królewskiej zdjęcie królowej z Królową Matką. 

* * * * *

Z powodu koronawirusa Rodzina Królewska ma zmienione grafiki swoich wyjść, a w większości oznacza to ich kompletne anulowanie. Królowa opublikowała oficjalne oświadczenie, a przyjęcie weselne księżniczki Beatrice nie odbędzie się w ogrodzie Pałacu Buckingham. Czy księżniczka w ogóle zamierza brać w tym roku ślub, czy zmieni datę? O tym wszystkim właśnie przygotowuję dla Was post, który pojawi się na blogu jutro rano.

8 komentarzy

  1. Jezus Maria Agnieszko co ja mam robić?!
    Bo słyszałam, ze w związku z epidemią chcą dać oceny z 1 semstru na świadectwo, a ja jestem w 8 klasie i na 1 semestr mialam 2 dwojki z matmy i fizyki.
    A ja wybierałam się na profil humanistyczny do liceum, gdzie mój tata jest dyrektorem i sie nie dostane
    jezus maria co ja mam robic
    zazdroszcze całej BRK ich życie to bajka..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bajka? Nieszczęśliwe wymuszone małżeństwa, decyzje podejmowane przez obcych ludzi, bycie polityczną marionetką, zabawką mediów i paparazzi, a kiedyś odbieranie dzieci po porodzie i zamachy ze strony rewolucjonistów. To, że mieszka się w pałacach i nosi się diademy, nie oznacza, że życie jest bajką. To tylko oznacza, że ktoś jest bogaty materialnie - bo z bogactwem duchowym czy prawdziwym szczęściem ma to niewiele wspólnego.

      BTW Tak samo ktoś może powiedzieć, że Twoje życie to bajka, bo "tatuś jest dyrektorem, więc na pewno zapewni Ci miejsce w szkole, nieważne, jak głupia byś była". Zgodziłabyś się z takim twierdzeniem?

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia... Ale skoro wybierasz się na profil humanistyczny to matematyka i fizyka chyba nie są wtedy aż tak istotne w punktacji? Nie wiemy na 100% jak to się wszystko skończy...zobaczymy co czas pokaże. Nie martw się na zapas :)

      Usuń
    3. Z tego co wiem ważny jest też sprawdzian 8-klasisty, może warto wykorzystać teraz ten czas i porządnie wziąć się do nauki, żeby dobrze go napisać. Jeśli wiedziałaś do którego liceum chcesz iść, to dlaczego od początku roku nie starałaś się o dobre oceny. Skoro nie szła Ci matematyka i fizyka może warto było pomyśleć o korepetycjach. Na oceny końcowe pracuje się przez cały rok (tak zawsze mowili nauczyciele w szkole) a nie tylko w drugim semestrze i to na koniec roku. Takie rady ode mnie

      Usuń
  2. Uroczy gest ze strony Pałacu Kensington z publikacją zdjęć, bardzo podnoszący na duchu w tym momencie, bo nie sposób się nie uśmiechnąć, widząc roześmianą twarz mamy i córki. Bardzo dyplomatycznie i ładnie z ich strony, że ujęli też Dianę (a przy tym Harry 'ego ) i Carole.
    Prędzej spodziewałabym się nowego zdjęcia od Harry 'ego i Meghan, bo ostatni raz widzieliśmy Archiego w grudniu. Ale oni pewnie wydadzą coś na Dzień Matki w USA...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem pewna, że coś wrzuci jak będzie święto matki w USA czy Kanadzie tak jak zrobiła w zeszłym roku...

      Usuń
  3. Zabrzmię gorzko, ale dziwnie patrzy mi się na "rodzinne" zdjęcie królowej z Karolem, kiedy wiemy, jak bardzo nieszczęśliwe było dzieciństwo Karola i jak bardzo był zaniedbywany przez matkę (rozumiem, że było to w imię korony i państwa, ale mimo wszystko zaniedbanie miało miejsce). Szkoda też, że nie pokazali jakiegoś nieznanego zdjęcia chłopców z Dianą tylko oficjalny portret znany od wielu lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie udostępniają ,,nowych" zdjęć z Dianą, bo chcą je pewnie mieć tylko dla siebie.

      Usuń