Odpowiedź od księżnej Kornwalii.

Kartka wysłana z Clarence House :)

Z okazji 70 urodzin księżnej Kornwalii wysłałam do niej krótki list z życzeniami. To był mój pierwszy list, który wysłałam do członka Rodziny Królewskiej, ponieważ dotychczas wysyłałam tylko kartki z krótkimi życzeniami. Na tą odpowiedź czekałam najdłużej, ale było warto! Otwierając kopertę z napisem Private & Confidential już czułam, że może być to coś więcej (nigdy nie dostałam koperty z takim napisem ani nie musiałam ich odbierać za potwierdzeniem na poczcie). Nie myliłam się! Na kartce znajduje się osobisty podpis księżnej! :) Moja radość była i jest nadal ogromna, ponieważ to jedyna taka odpowiedź od członka Rodziny Królewskiej z odręcznym podpisem! To będzie wspaniała pamiątka na całe życie :-)

10 komentarzy

  1. Gratulacje ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. i to mi się podoba, bo np. odpowiedzi np. od Kate i Williama są zawsze w trzeciej osobie, pisane przez asystentów, nigdy z podpisem i niezbyt miło to wygląda a Camilla już kolejną kartkę jaką widzę odesłała z oryginalnym podpisem, myślę że dzięki takiemu zachowaniu zbiera punkty od ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje też wysłałam list do Camilli więc liczę że i mnie czeka taka miła niespodzianka w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ja też pisałam ale straciłam już nadzieję na odpowiedź :( Może i do mnie przyjdzie odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książę i księżna mieli trochę ,,urlopu" zaraz po urodzinach księżnej. Wydaje mi się, że dlatego właśnie dopiero niedawno Camilla odpisywała na listy :) Ja w Anglii mam na 2 dzień, więc do Polski na pewno dojdą wkrótce :)

      Usuń
  5. Bardzo miły gest Camilli,z którego ty będziesz mieć niezwykłą pamiątkę na całe życie. Mieć podpis żony przyszłego króla Anglii! To robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Nie mogę się już doczekać kiedy i ja dostanę swoją odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, odpowiedź z odręcznym podpisem to zawsze wielkie przeżycie :) Mam nadzieję, że i do mnie wkrótce nadejdzie odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I w końcu do mnie dotarła kartka od Camilli ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Od jakiegoś czasu zaczęłam zwracać uwagę na kreacje Camilli i muszę powiedzieć, że jestem zachwycona! Są zawsze bardzo eleganckie, niezależnie od tego czy skromniejsze, czy bardziej "wyjściowe", a do tego świetnie dobrane do wieku i sylwetki księżnej. Podkreślają atuty, ukrywają niedoskonałości - niemłodej wszakże - figury. Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń