Serial Victoria - sezon 2 (zwiastun).

www.twitter.com

Już tej jesieni ruszy drugi sezon serialu ,,Victoria" na angielskim kanale ITV! To wspaniała wiadomość dla fanów (w tym mnie), ponieważ I sezon został pięknie nakręcony. Kto z Was jeszcze nie miał okazji oglądnąć, to naprawdę polecam, ponieważ historia młodziutkiej królowej Victorii została bardzo ciekawie opowiedziana i pokazana.

W 2 sezonie Victoria (Jenna Coleman) odkryje, że bycie matką, żoną i królową tak potężnego państwa nie jest łatwe i ciężko będzie jej to pogodzić. Tak jak poprzednio będzie 8 odcinków oraz taki sam skład aktorski. Za scenariusz ponownie odpowiada Daisy Goodwin, której książkę (na podstawie serialu właśnie) zrecenzowałam specjalnie dla Was TUTAJ :)


Kto z Was oglądał I sezon i jak Wam się podoba? Będziecie oglądać następny?

9 komentarzy :

  1. Już się nie mogę doczekać.Wygląda bardzo zachęcająco.Mam nadzieję,że dotrze do nas po Polsku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten seria, nie mogę się doczekać nowego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mogę się dowiedzieć gdzie mogę jeszcze raz obejrzeć serial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć gdzie można obecnie zobaczyć, ponieważ wiem jedynie, że w Polsce był emitowany od stycznia na kanale TVP1 ;) Ja mam go na DVD, ale w wersji angielskiej. Widziałam na allegro ten sam, ale różnica w cenie jest ogromna: 120zł, a ja kupiłam oryginał za 7 funtów czyli za ok 35zł. Nie wiem skąd oni biorą takie ceny ;)
      Może znajdziesz gdzieś wrzucone odcinki z polskimi napisami, ale ja szczerze mówiąc nie wiem nawet gdzie szukać.

      Usuń
  5. Bardzo podobał mi się pierwszy sezon, mam nadzieję, że drugi także będzie można oglądać w Polsce i będzie równie ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg mnie to świetny serial i super, że robią kolejną serię! A tak w ogóle, to chętnie zobaczyłabym serial również o innych postaciach, np. królowej Aleksandrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Ciekawe, czy będzie Feodora. To przyrodnia siostra królowej, były ze sobą blisko związane.

    OdpowiedzUsuń