Śmieszne wypowiedzi/sytuacje rodziny królewskiej - cz 18 :)




 Dancing king! :D


Dzisiejszej okazji, nic nie da mi większej przyjemności jak odkrycie tej tabliczki.


... zastanawiając się, co na ziemi będzie powiedziane...


 UPS! :)

 

 Harry: Wyglądasz dzisiaj pięknie.   Kobieta: Tak jak ty. Jak zawsze.

 

Harry śmiejąc się: Nie wierzę ci.     Kobieta: Widziałam cię kiedy byłeś młodszy, zanim straciłam wzrok. Więc dla mnie zawsze będziesz przystojny i młody.
   

I bądź tu poważny :)


Szuru buru :D


Catherine: Byłam taka zła! (Miała na myśli, że poszło jej źle, kiedy czytała tekst z Williamem na żywo, podczas wizyty w radiu).


W górę i w dół! Raz dwa! Raz dwa!


William zauważył książkę, gdzie na okładce znajduje się Catherine. Książę: To moja...


To moja żona! :)

Chyba to jedyny piesek na świecie, który nie chciał się przywitać z Harry'm ;)


Księżna: Chcesz spróbować? William: Nie...


Da, da, da daaa! :)
 
 I spróbuj się nie zaśmiać :)

 

Widać, że bardzo się starała :)

3 komentarze

  1. Po prostu kocham !
    Mina Williama ,gdy zobaczył żonę na okładce,tak jakby byłoby to coś zadziwiającego :)
    Tańczący Karol-łał,o to go nie podejrzewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tańczący Karol najlepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie najbardziej rozśmieszył ten gif z Karolem i jego miotełką :D

    OdpowiedzUsuń