Sekrety księżniczki - Jean Sasson.

www.znak.com.pl

Dzięki wydawnictwu Znak Literanova otrzymałam jakiś czas temu książkę ,,Sekrety księżniczki" autorstwa Jean Sasson. To niezwykle aktualna opowieść o współczesnych muzułmankach, ich losie, postawach i wyborach.

,,TE SEKRETY MUSI POZNAĆ CAŁY ŚWIAT: Jestem Italią, Fiery, Mahą, Roksaną, Miną. Jestem kobietą.  Nowa książka autorki bestsellerowych Łez księżniczki. Być kobietą dziś w Arabii Saudyjskiej – co to właściwie znaczy?
Choć w świecie islamu tajemnice są pilnie strzeżone, księżniczka Sułtana przerywa milczenie.
Roksanę mąż oblał kwasem tylko dlatego, że wyszła z domu bez pozwolenia. Dla pięknej Jemenki Italii uroda stała się przekleństwem. Nieustraszona Fiery zrobiła wszystko, żeby zdobyć stopień naukowy. Maha, buntownicza córka księżniczki Sułtany, w tajemnicy wspierała uchodźców z Syrii.
Te kobiety łączy jedno – żyją tu i teraz na Bliskim Wschodzie.
Są wśród nich niewinne ofiary przemocy. Są też bohaterki, które nie boją się walczyć o swoje prawa. Księżniczka Sułtana z królewskiego rodu Saudów zdradza światu ich wstrząsające sekrety."

W każdym egzemplarzu książki znajduje się orientalny tatuaż. Chcemy, aby stał się on symbolem solidarności z kobietami Bliskiego Wschodu. Zapraszamy czytelników do zrobienia tatuażu, a potem zdjęcia z tatuażem oraz książką Sekrety księżniczki i zamieszczenia go na portalach społecznościowych z oznaczeniem  #sekretyksiezniczki #sasson. Szczegóły i regulamin akcji na www.wydawnictwoznak.pl/sekretyksiezniczki

Książkę odebrałam osobiście, dlatego wkrótce znajdziecie na blogu jej recenzję :)
Obecnie przebywam w Polsce, dlatego też nie pojawiają się nowe posty, ponieważ mam masę spraw do załatwienia i po prostu brakuje mi czasu. W weekend wszystko nadrobię kiedy będę z powrotem w Anglii.

2 komentarze

  1. Agnieszko jeśli mogę wiedzieć jak czesto latasz do Polski i czy jest to mocne wyzwanie finansowe ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie byłam 2 razy w roku w Polsce (to zależy od okazji w rodzinie itp). Bilety cenowo wychodzą różnie - trzeba obserwować ;)

      Usuń