Dokument pt. ,,Diana, Our Mother: Her Life and Legacy".

www.twitter.com

Dzisiaj o godzinie 22:00 (21:00 w UK) został wyemitowany dokument o księżnej Dianie na kanale ITV. Przy okazji udostępniono 3 nowe zdjęcia z prywatnych albumów księcia Williama i księcia Harry'ego.

www.twitter.com


Jak Wasze wrażenia po oglądnięciu? Wg mnie był to bardzo ładnie i ciekawie zrobiony dokument. Podobało mi się pokazanie różnych wątków z życia księżnej Diany poprzez opowieści jej synów, przyjaciół, rodziny, osób, które spotkała czy nawet grodnika Pałacu Kensington :) 

* * * * *

Przy okazji chciałam Was poinformować, że jutro wyjeżdżam na tygodniowe wakacje i podróż poślubną w jednym. Mam zamiar nic nie robić, leżeć na plaży i pływać w morzu, by wrócić do Anglii wypoczęta, bo ostatnio takie wakacje miałam 3 lata temu! :( Niestety przez ten czas na blogu będzie cisza, ale po moim powrocie znów się będzie dużo działo.

Agnieszka :)

9 komentarzy

  1. Agnieszka: zycze Tobie i Twojemu mezowi wszystkiego najlepszego i udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych wakacji :D.
    Co do samego dokumentu to bardzo mi sie podobal. Szczególnie wypowiedzi Williama i Harry'ego wywoływały duzo emocji. Jednak bardzo ciężko sie oglądało poprzez transmisję internetowa...Na początku nie chciało mi sie w ogole wlaczyc. Potem jak sie w koncu włączylo to co chwila bylo ładowanie, przez co umykalo mi czesc ważnych wypowiedzi i urywalo w pol zdania...i te reklamy co chwila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze znajdziecie gdzies cale nagranie na necie i na spokojnie zobaczycie :) Mysle, ze jeszcze dzisiaj sie pewnie gdzies pojawi.

      Usuń
    2. Dziekuje wszystkim :) Do ,,zobaczenia" za tydzien :)

      Usuń
  3. Obejrzałam przed chwilą, bardzo wzruszający dokument. William i Harry wydawali się bardzo poruszeni, zresztą nic dziwnego (Harry mówił tak szybko, że ledwie go rozumiałam ;)). Szczególnie podoba mi się to, że uwzględniono także wcześniej nie pokazywane rodzinne zdjęcia czy nagrania oraz oczywiście wspomnienia Williama, Harry'ego czy innych osób, to pozwala dowiedzieć się, jaka była naprawdę.

    Udanych wakacji i pięknej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś (nie pamiętam na którym blogu) blogerka radziła odnośnie podróży do Londynu- darmowe atrakcje, gdzie i co jeść tanio i smacznie. Może wy kojarzycie na którym blogu to było? Alko ktoś może mi coś doradzić? Na dniach wybieram się do Anglii i chciałabym się dobrze przygotować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co zwiedzić: http://plecakiwalizka.com/zwiedzanie-londyn-za-darmo/

      Gdzie zjeść tanio:

      http://www.isawpictures.com/co-zjesc-w-londynie/

      http://wszedobylscy.com/gdzie-jesc-londyn/

      http://tygrysiaki.pl/londyn-tanie-jedzenie/

      Miłego zwiedzania, a jest co! :)

      Usuń