Odpowiedź od księcia i księżnej Cambridge!



Dzisiaj w skrzynce pocztowej znalazłam małą kopertę z Kensington Palace! Kiedy ją otwierałam, zadałam sobie po cichu pytanie: od Kate i Williama czy Harry'ego? :) 
Tym razem pierwszą odpowiedzią na moje życzenia świąteczne byli książę i księżna Cambridge. Nie byłam zaskoczona wyborem zdjęcia na kartce, ponieważ kilka dni temu ktoś na Twitterze już się taką pochwalił. Mimo to radość z kolejnej odpowiedzi jest duża!
Czekam z niecierpliwością na inne listy/kartki, którymi na pewno pochwalę się na blogu :)



Pochwalcie się komu wysłaliście niedawno list lub kartkę? A może już otrzymaliście odpowiedź? :)

18 komentarzy

  1. Gratulacje!
    Ja dostałam odpowiedzi z Monako. Wysłalam do nich jeden list, a dostałam w odpowiedzi 3! W jednym było zdjęcie pary książęcej z dziećmi z odrecznym podpisem księżnej, w drugim liście była nadrukowana kartka z podziękowaniami za życzenia urodzinowe dla bliźniaków, a w 3 liście była kartka świąteczna charlene, Alberta i dzieci. Takie coś to ja lubię, 1 list - 3 odpowiedzi;).
    Dostałam jeszcze kartkę świąteczna z Belgii. Do Kate wysłałam 5 grudnia więc sądzę że już na 100% w przyszłym tygodniu powinna nadejść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna kolekcja! Zazdroszczę! :)
      Ja wysłałam tylko do BRK, bo w zamieszaniu przedślubnym nie zdążyłam nawet kupić więcej kartek i po prostu wyleciało mi to z głowy.
      W tym roku postaram się jednak bardziej i napiszę do innych RK :)

      Usuń
    2. Haha rozumiem. Pewnie też bym o tym nie myślała;). Ja jeszcze czekam na odpowiedzi od Królwej Maximy, Księcia Harry'ego, Królowej Letizi, Camilli i Karola, Paoli i Alberta, Willa i Kate, pary książęcej z Liechtensteinu, Księżnej Sofi i Carla Filipa, księżnej Clarie z Luksemburga.
      Uff, trochę się tego nazbierało;)
      Planuje jeszcze wysłać na urodziny Kate.

      Usuń
    3. No to masz na co czekać! :)
      Ja czekam na odpowiedź od księcia Harry'ego, księżnej Camilli i Karola, hrabiny i hrabiego Wessex, księżnej Yorku (Fergie) i oczywiście królowej :)

      Usuń
  2. Gratuluję! Ostatnio otrzymałem kartkę świąteczną z Belgii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Piękna kartka!
    Pozdrawiam i zapraszam na blogowaniezk

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wysyłałaś list ? Ja 16 grudnia i zastanawiam się kiedy mi przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wysłałam wszystkie kartki 17-go grudnia, bo mieszkam w Anglii, więc do Londynu doszły najpóźniej po 2 dniach roboczych :)

      Usuń
    2. A ja wysłałam kartkę świąteczna do willa i Kate 3 grudnia. Dużo szybciej niż wy więc odpowoedz powinna dojść wcześniej do mnie:/
      To dziwne, że dostałaś odpowoedz wcześniej..

      Usuń
    3. Myślę, że oni zaczynają wysyłać odpowiedzi mniej więcej w tym samym czasie. Do Polski muszą ,,przylecieć", więc kilka dni zawsze będzie różnicy. Do mnie dotarła po 1 dniu.

      Usuń
    4. Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  5. Kiedy Ty wysyłasz kartki na urodziny do księcia George'a? Wysyłam pierwszy raz i nie mam pojęcia w jakim odstępie czasowym ją wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłałam tylko z Anglii, więc przeważnie tydzień wcześniej wystarczy. Z Polski wiem, że dziewczyny wysyłają nawet miesiąc wcześniej. Myślę, że 3 tygodnie ,,przed" to taki dobry termin, że na pewno dojdzie i odpiszą w miarę szybko :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  6. Wybrali wspaniałe zdjęcie z Kanady.Gratuluję pięknej odpowiedzi.
    Karolina Joanna

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    Z odpowiedzi na razie dostałam tylko z Monako :)
    Czekam jeszcze na odpowiedź z Hiszpanii, Belgii, Luksemburga,Holandii, Watykanu i od naszego Pana Prezydenta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że wszyscy dostają w odpowiedzi takie same kartki. Mogliby zrobić ze trzy różne.

    OdpowiedzUsuń