32 urodziny Księcia Williama :) / 5 dzień Royal Ascot.

Dzisiaj Książę William obchodzi 32 urodziny!
Według informacji z prasy brytyjskiej Książę od swojej babci - Królowej dostał z tej okazji helikopter wart 8 milionów funtów. Cóż...fajnie jest mieć taką babcię :)))
Teraz będzie mógł już latać, gdzie tylko zechce ;)




Wszystkiego najlepszego! :-)

Z braku czasu nie napisałam specjalnie na tą okazję notki, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie :(
*Gify pochodzą z www.tumblr.com

* * * * *

Dzisiaj ostatni dzień Royal Ascot na którym pojawiła się Królowa z mężem, Księżniczka Beatrice z chłopakiem i Księżniczka Eugenia.
www.zimbio.com
www.dailymail.co.uk

9 komentarzy

  1. Ależ William się zmienił przez ten czas. Taki przystojny nastolatek i młody mężczyzna, a teraz dojrzały mąż i ojciec.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach ten William :) był przystojny i nadal jest, tylko mu trochę włosów ubyło ;P u nich to chyba rodzinne:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na Karola to na pewno rodzinne :P
      Tylko Harry ma dużo włosów po matce (od rodziny Spencerów) :)

      Usuń
    2. nie tyle na Karola, co na Filipa :D wszyscy synowie po ojcu odziedziczyli taki dar :D

      Usuń
  3. Ojoj, spojrzałam na fotkę Eugenii i pierwszym skojarzeniem było: brakuje jej jeszcze tylko miotły.:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No...niepotrzebnie ubiera plaszcze, ktore tylko optycznie ja poszerzaja i zle wygladaja :/
      Sama sukienka jak u Beatrice wygladalaby lepiej.

      Usuń
  4. Eugenia - koszmar. Sukienka Beatrice też tym razem fatalna, bo kiepsko leży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę to co na siebie wkładają to jakiś koszmar... :)

      Usuń
    2. Zależy co się komu podoba :P
      Eugenia wg mnie próbuje maskować swoją nadwagę płaszczami, a stylizacje Beatrice są w większości OK :)

      Usuń