Księżna Yorku z córką w Londynie / Książę William na charytatywnym meczu polo / Książę Karol z Camillą w Szkocji.


Wczoraj księżna Yorku z córką Beatrice były obecne na 2 dniu 2015 FIA Formula E Visa ePrix w Londynie, gdzie wręczały puchar zwycięzcy.

* * * * *
www.twitter.com

W sobotę książę William grał w charytatywnym meczu polo dla Fields In Trust.

* * * * *
www.princeofwales.gov.uk

Para książęca od kilku dnia przebywa w Szkocji. Pierwszego dnia odwiedzili Edynburg, gdzie chętnie próbowali miejscowe, ekologiczne pieczywo oraz inne smakołyki. Drugi dzień spędzili w Glasgow School of Art, a następnie w Clutha bar - miejscu katastrofy śmigłowca w listopadzie 2013 roku, w którym zginęło dziesięć osób. 
Kolejną wizytą była wystawa psów w Dumfries House, gdzie Camilla wręczyła nagrodę dla najładniejszego wg niej pieska. Wybrała cocker spaniela o imieniu Gwen :)
3 dzień para spędziła na festiwalu brytyjskiego przemysłu włókienniczego, gdzie obejrzeli wystawy i przyglądali się warsztatom w których uczestniczyła głównie młodzież.

13 komentarzy

  1. Podobają mi się buty Beatrice.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. William jest strasznie nieurodziwy... wszystkie laski na świecie się zachwycają jaki jest cudowny i przystojny a on jest brzydki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak po rozwodzie wyglądają obowiązki Sary? Dlaczego nadal jest księżną, straciła tytuł JKW?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stracila tytul JKW, ale pozostanie ksiezna Yorku jesli nie wyjdzie ponownie za maz. Nie pelni obowiazkow krolewskich :) Mieszka i przebywa glownie w USA.

      Usuń
  4. Żeby Beatrice się nam nie przepracowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że niedługo możemy spodziewać się jakiś zdjęć z wakacji ;)

      Usuń
    2. haha :) Bardzo prawdopodobne :)

      Usuń
  5. Właśnie przeczytałam informację podaną przez Pałac, że Harry nie będzie obecny na chrzcie, bo przebywa w Afryce. Sorry, ale dla mnie to niepojęte, że tak robią. Najważniejszy wujek nieobecny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi skoda Harry jest bardzo pozytywną postacią w rodzinie królewskiej będzie mi go brakować na chrzcie pozdrowienia:)
      ps.Myśle że Harry swój pobyt w Afryce wykorzysta w 100% :)

      Usuń
    2. Ten wyjazd na pewno mial dawno temu zorganizowany i zapewne nie spodziewal sie chrzcin Charlotte skoro i tak urodzila sie po terminie ;)
      W UK nie jest jak w Polsce z chrzcinami, ze rodzicami jest brat siostra itd ;)
      Ja nie widzialam nigdzie oficjalnego potwierdzenia, ze Harry juz wyjechal.

      Usuń
  6. Wow Beatrice miała wyjście. Jestem w szoku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pytanie niezwiązane z postem: Czy wybierasz się na film ''Randka z królową'' do kina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mieszkam w Polsce, ale może pójdę w UK do kina lub zobaczę na kompie jak będzie dostępny, bo jestem ciekawa :)

      Usuń