Śmieszne wypowiedzi/sytuacje rodziny królewskiej - cz 4 :)


 Porozumienie bez barier :)


Auć! Stoisz mi na stopie! :) (to była księżniczka Eugenie)


Podczas wywiadu:
Harry: No, przytul mnie.
William: Nie dotykaj mnie! Powiedziałem wszystko co miałem do powiedzenia.


 To obrzydliwe. Czuję się źle. Muszę Cię uderzyć lub zrobić coś innego :)


Podczas wizyty z dziećmi jedno z nich zapytało księcia: Jak to jest być królem?
 

Właściwie to nie wiem...


Ktoś wie?


Boję się pomyśleć. To prawdopodobnie ogromna presja na tobie aby być pewnym, że robi się wszystkie rzeczy dobrze. Więc tak, to ciężka praca.


Jestem bardzo podekscytowany tym, że będziemy dzisiaj grali na trawniku mojej babci.



Jest jeden warunek. Jeśli ktoś rozbije okno, musi sam jej o tym powiedzieć :)


To Ty! :)


W tle hymn Anglii. 
Kate: Śpiewasz? 
William: Próbuję :)

12 komentarzy

  1. Książe Harry oraz Książe Filip są moimi ulubionymi osobami z rodziny królewskiej w tym poście Harry był najlepszy.Pierwszy raz sie odważyłam napisać komentarz i mam do ciebie pytanie czy wiesz może kiedy Harry wyjeżdża do Afryki? :) ŚWIETNY BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były podawane już różne informacje na ten temat, a oficjalnie niczego nikt nie potwierdził. Póki co podobno jest jeszcze w Wielkiej Brytanii. Sama jestem też tego ciekawa, bo były plotki, że nie pojawi się na chrzcie księżniczki Charlotte, a tak to jest jeszcze szansa, że jednak będzie i to może ojcem chrzestnym? Zobaczymy :) Co do śmiesznych gif-ów - Harry w nich króluje, bo jest najzabawniejszy ;)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
    2. Uważam, że przed chrztem nie wyjedzie. O ile w ogóle go puszczą, bo tam tyle teraz się dzieje w Afryce...

      Usuń
  2. Uwielbiam BRK! Najlepszy gif to ten jak William mówi, że jak ktoś rozbije okno, to sam musi powiedzieć o tym królowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że jest najlepszy!!!

      Usuń
  3. hahaha te gify mnie rozwalają! :D najlepszy z księżniczką Eugenią oraz z Kate i Williamem :). Na kiedy planujesz piątą część?

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że najlepszy gif był z Harrym 'jak to jest być królem' no i Williama z oknem :)
    odpowiadając na Twoje pytanie, to bardzo podobały mi się stylizacje z tej wizyty, zwłaszcza ta żółta z ostatniego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie najlepszy gif jest z udziałem Kate i Willa,a najbardziej rozśmieszyło mnie zdjęcie Królowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zdjęcie Królowej jest boskie.:) A gify? Chyba 2 pierwsze...

      Usuń
  6. Filmbox extra

    Weekend z królem
    03.07 godz. 19:20
    05.07 godz. 17;45
    07.07 godz. 17:40

    HBO
    Maria, królowa Szkotów
    30.06 godz. 18:10


    Polsat Cafe

    Dokumenty królewskie
    05.07 godz. 06:00 /11:00

    Księżna Diana. W poszukiwaniu szczęścia
    12.07 godz. 11:00



    POLSAT VIASAT HISTORY

    Tragiczne losy rosyjskich księżniczek
    06.07 godz. 20;50 odc 1
    11.07 godz. 15:10 odc1
    12.07 godz. 21:30odc1
    13.07 godz. 20:50 odc2



    OdpowiedzUsuń