Śmieszne wypowiedzi/sytuacje rodziny królewskiej - cz.2 :)

Tym razem postanowiłam wrzucić Wam więcej śmiesznych gifów z Rodziną Królewską niż samych cytatów. Szykuję już kolejną część :)

Zawsze trzeba dobrze wyglądać :)


Książę Filip obserwuje mowę dziennikarki na żywo:


Skończyłaś? :)


Książę Filip: ,,Wyglądasz jak byłbyś gotowy do łóżka!" (Do Prezydenta Nigerii, który miał na sobie strój narodowy).

Książę Filip podczas wizyty w szpitalu na Karaibach: ,,Wy macie problemy z komarami. Ja mam z prasą".


Księżna Diana zawsze miała dobry kontakt z dziećmi :D


Księżna Catherine również :)



Książę Filip: Nie chciałem tego.
Dziennikarka: Nie chciałeś tego wywiadu?
Książę Filip: Nie. Ale poprosiłaś :)


Książę Harry w trakcie przemówienia usłyszał szczekanie psa. ,,Nie mogę uwierzyć, że ktoś przyniósł tu psa. Bardzo dziwne".

Innym razem znów było słychać szczekanie. ,,Czyj to pies?" :)


Książę Harry podczas jakiegoś wywiadu: ,,Czujemy się nienormalni". William: ,,Mów za siebie, ja jestem normalny, a Ty nie".

www.pinterest.com

Ładnie to się tak śmiać ze swojego męża? :) 


Dziennikarz w Pałacu Kensington podczas wywiadu z księżną Dianą: ,,Wasza Wysokość, wspierasz wiele fundacji charytatywnych. Proszę coś więcej o tym powiedzieć".

 
,,Nie mam nic innego do roboty" (śmieje się, a w tle słychać także Harry'ego).



William: ,,Jest okropna. To się nagrało!". Diana: ,,Przepraszam, przepraszam" :)
 
 
* * * * *
Jutro zaktualizuję zakładki oraz informacje z ostatniej gry w polo Williama i Harry'ego. Nie miałam w weekend internetu stąd też opóźnienia w notkach :(

6 komentarzy

  1. Philip i Harry wymiatają :D Chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha,to z dziennikarką było najlepsze,Phillip jak na swój wiek to jest bardzo dowcipny :D Czekam na kolejną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Mów za siebie..." haha fenomenalne ;D czekam na więcej takich postów!!

    OdpowiedzUsuń
  4. książę Filip jak książę Filip, znany jest ze swoich ciętych żartów, ale Diana też czasami potrafiła dobrze dogadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książę Filip wymiata! :D Dawajcie więcej takich śmiesznych cytatów czy sytuacji <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha :D Książę Filip z dziennikarką najlepszy :D Chcę więcej takich notek :)

    OdpowiedzUsuń