Miesięczna Isabella Windsor na okładce Hello!

www.hellomagazine.com

Magazyn Hello powitał nas dzisiaj piękną okładką na której znajduje się Frederick Windsor (syn księcia Michała z Kentu) z żoną Sophie Winkleman i ich uroczą córeczką Isabellą, która urodziła się 16 stycznia tego roku. Dumni rodzice opisują swoje wrażenia z posiadania drugiej córeczki:
,,Jestem zachwycony z posiadania drugiej dziewczynki. Jako dziecko miałem i nadal mam ścisłą więź z moją młodszą siostrą (Lady Gabriella Windsor). To będzie wspaniałe móc oglądać jak Maud i Isabella będą się rozwijać, bawić i tworzyć więź taką jak my. Jestem szczęśliwy, że będą miały siebie nawzajem".
Sophie: ,,Nie mogę przestać jej przytulać odkąd się urodziła. Cały czas mam ją przy sobie".
Z pierwszą córeczką Maud / www.hellomagazine.com

Para przeprowadziła się także z Los Angeles do Wielkiej Brytanii: ,,Mieliśmy fascynujący i zabawny czas w LA. To miejsce jest ekscytujące, ale tylko wtedy kiedy nie masz żadnych obowiązków.  

O księciu Georgu: ,,Zostaliśmy zaproszeni na herbatę w Pałacu Kensington tuż przed narodzinami księżniczki Charlotte. George jest bardzo mądrym, małym chłopcem, który zaczął mówił na długo przed innymi maluchami w jego wieku."

Pierwsza córeczka pary - Maud urodziła się 15 sierpnia 2013 roku. Wtedy dumni rodzice po raz pierwszy zdecydowali się na piękną sesję zdjęciową dla magazynu Hello! na której nie zabrakło również rodziców Fredericka. Jak Wam się podoba urocza Isabelle? :)

5 komentarzy

  1. mała jest urocza, ale chyba jak każde dziecko w tym 'wieku' ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleeee słodziak <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczy Fredericka :O

    OdpowiedzUsuń
  4. mała ma imiona najwidoczniej w hołdzie po królowej Elżbiecie II
    Elizabeth Alexandra Mary
    Isabella Alexandra May

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem wygląda jak taki mały gremlin.xD

    OdpowiedzUsuń