Ostatnie wyjścia księżnej Kornwalii i księcia Walii.

www.zimbio.com

Księżna Kornwalii otrzymała dzisiaj honorowy doktorat na University of Southampton, który nagrodził jej pracę i zaangażowanie w leczeniu osteoporozy. W swoim przemówieniu Camilla wspomniała m.in. o matce: 
,,Patrzyłam na własną matkę i babcię, które cierpiały na fatalne następstwa osteoporozy, która w końcu doprowadziła do ich śmierci. Kiedy moja matka zmarła w 1994 roku nie wiedziałam prawie nic o osteoporozie, ale byłam zdeterminowana aby dowiedzieć się więcej. Chciałam znaleźć sposób na pomaganie innym ludziom, aby mogli uniknąć tego samego rozdzierającego bólu i lekceważenia."
Księżna jest prezesem the National Osteoporosis Society od 2001 roku. Po wręczeniu doktoratu księżna odwiedziła laboratorium w Institute for Life Sciences na terenie uczelni.

W hospicjum / www.zimbio.com

www.dailymail.co.uk

Wczoraj księżna Kornwalii odwiedziła hospicjum Royal Trinity, które w tym roku obchodzi swoje 125-lecie istnienia. Jako patronka, Camilla była bardzo zainteresowana fizjoterapią i aromaterapią pacjentów, pracą wolontariuszy oraz rozwojem całego hospicjum.

,,Za każdym razem kiedy tu jestem to widzę coś nowego. Jest to dość szczególne miejsce."

2 dni temu Camilla pojawiła się w szkole podstawowej Forest and Sandridge Church of England w Wiltshire, gdzie otworzyła nowy budynek. Księżna chętnie zwiedziła klasy, rozmawiała z dziećmi i przyglądała się pracy nauczycieli i ich podopiecznych. Tego samego dnia księżna odwiedziła Prospect Hospicjum, które opiekuje się nieuleczalnymi ludźmi.

* * * * *
www.zimbio.com

Książę Karol odwiedził wczoraj Kościół St John's w Southall, gdzie spotkał się m.in. z wikariuszem Kościoła, arcybiskupem Mark'iem Poulson'em w celu omówienia prac na temat wzmocnienia dialogu między różnymi religiami. Książę miał również okazję spotkać młodych mieszkańców Southall, którzy w ramach projektu ,,Onside" mogli zacząć trenować piłkę nożną.

6 komentarzy

  1. Dzisiaj o 22:20 na tvp 1 bedzie dokument : zbuntowany ksoaze harry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej i co sadzicie o tym dokumencie o harrym? Mi osobiscie bardzo sie podobal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się wypowiedzieć, bo go nie widziałam :(
      Co pokazywali? ;)

      Usuń
    2. jego podróże, dziewczyny, karierę wojskową, wspominali o różnych skandalach z jego udziałem...generalnie nic nowego, ale program fajny ;)

      Usuń
  3. Gratulacje dla Camilli i szacunek za działalność

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, wysłałem do ciebie e-mail ;)

    OdpowiedzUsuń