Śmieszne wypowiedzi/sytuacje rodziny królewskiej - cz.14 :)

 

Zabawa na statku. W roli głównej księżniczka Elżbieta :)

 


 Patrz co dziadek pokazuje! ;)

 

Jednak czasem znajdzie się ktoś wyższy od Harry'ego :)


A po trawie schodzę tak... (księżniczka Małgorzata).


:)

 

A z wózkami jeździmy tak :) (po lewej księżniczka Elżbieta, po prawej książę Karol z księżniczką Anną).


 

Mały książę William: Złap mnie tato!


Ha, mam Cię! :)


Hej...ho...obrót! 

 

 To coś nowego. Nie ciąłem za wiele (tortów). Normalnie sadzimy drzewa :)



:)


Miłej niedzieli! :)

13 komentarzy

  1. Jak zwykle, na najwyższym poziomie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. harry z tym językiem cudnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Njabardziej podobają mi się te z wózkami, z małym Williamem, tańczącym Karolem, no i Harry'm :D Ten tort to zawsze jakaś odmiana :D Ciekawe, czy później go zjadł...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!! Mlodziutka Królowa na statku bawi sie jak każda dziewczyna:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello:

    Where do you fine these priceless videos? They show the unmistakable Windsor humor at its' very best. The look on the Queen's face while been primped is priceless.
    I love them all--too funny.

    RW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi :) You can find a lot funny films with british royal family on YouTube :)
      My favourite: https://www.youtube.com/watch?v=ejRJXR92B7g

      Usuń
    2. Hi Agnes:

      Thank you very much for the information; however, I prefer when you do the selecting as you do such a good job!

      Regards,

      RW

      Usuń
  6. wszystkie są świetne - jak zawsze, ale chyba najbardziej spodobały mi się te z wózkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twój blog! Bardzo regularnie dodajesz notki i są świetnie napisane. Dziękuję i proszę o więcej (szczególnie o Harry'm).
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Mam dzięki takim komentarzom satysfakcję, że moje studia dziennikarskie nie poszły na marne ;)

      Usuń