Książę i księżna Cambridge na Wimbledonie + informacja.

www.dailymail.co.uk

Książę i księżna Cambridge uczestniczyli wczoraj w finałowym meczu tenisa na Wimbledonie, gdzie kibicowali Andy'emu Murray'owi, któremu ostatecznie udało się zdobyć puchar :)

www.dailymail.co.uk
www.dailymail.co.uk
www.dailymail.co.uk
Lord Frederick z Sophie / www.twitter.com

Na miejscu byli obecni także księżna Gloucester, księżniczka Alexandra, książę Kentu, książę i księżna Michael z Kentu, lord Frederick Windsor z żoną Sophie oraz Lady Helen Taylor z mężem.

* * * * *
www.mirror.co.uk

Zara i Mike Tindall wzięli wczoraj swoją córeczkę na turniej golfowy Celebrity Cup w Celtic Manor.

* * * * *

Opis wizyty księcia Karola i Camilli z Walii pojawi się dzisiaj wieczorem.  
Niestety nie zdążyłam wszystkiego napisać i dlatego też podjęłam pewną decyzję...
Postanowiłam, że nie będę opisywać każdego wyjścia członków BRK dokładnie, tak jak do tej pory to robiłam. Nie wiem czy wszystkich to interesuje, zwłaszcza, że dziewczyny z innych blogów świetnie opisują wyjścia księcia i księżnej Cambridge, księcia Harry'ego czy Królowej itd. :) Myślę, że nie ma sensu powielać tych samych informacji, a przynajmniej mogłabym się skupić na pisaniu notek tematycznych, z których wielokrotnie rezygnuję na rzecz pisania o bieżących wydarzeniach. Będzie to zdecydowanie dla Was ciekawsze, a ja w końcu poświęcę swój czas na pisanie notek z Waszych propozycji i własnych pomysłów. Oczywiście nadal będę pisać o aktualnych wyjściach, ale będą one krótsze i publikowane max. 2 razy w tygodniu? Nie wiem jeszcze jak to wyjdzie ,,w praniu", ale naprawdę nie mam za wiele czasu na pisanie wszystkiego, choć bardzo mi na tym zależy. Co o tym sądzicie? ;)

6 komentarzy

  1. Kate pięknie wygląda.W tym roku zaczęła eksperymentować z modą i naprawdę świetnie jej to wychodzi.
    Powielanie informacji nie ma sensu,wystarczy tak jak dzisiaj dwa zdania i kilka zdjęć o wyjściu Kate,królowej,Harry'ego,żeby wiedzieć,że się wydarzyło,ale gdzie indziej jest szerzej opisane.
    Skup się na mniej znanych członkach rk,na Karolu i Camilli.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z chęcią poczytałabym więcej notek tematycznych, także jestem "za" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrą podjęłaś decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że to dobra decyzja. Skup się bardziej na Karolu, Camilli i tych mniej znanych członkach BRK, bo o nich nie wiemy za wiele

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że się ze mną zgadzacie :)

    OdpowiedzUsuń