Moja wizyta w Pałacu Buckingham już w tą sobotę! :)

Już w tą sobotę (19 września) czeka mnie coś na co od dawna czekałam! Spełnia się jedno z moich marzeń - będę w Pałacu Buckingham! Dlaczego Wam o tym piszę? Nie, żeby się pochwalić (no dobra może troszkę muszę się podzielić moim szczęściem), ale chcę opisać Wam później moje wrażenia :)


O godz. 12 zacznę oglądać wystawę pod nazwą ,,State Rooms" (państwowe pomieszczenia, sala tronowa, muzyczna itd.). Po raz pierwszy udostępniono State Dining Room, który został przygotowany tak, jak na okazję państwowego bankietu.
Z tego co wiem, niestety nie można robić tam zdjęć ani nawet mieć włączonego telefonu...więc pozostanie mi tylko zapamiętanie wszystkich tych rzeczy aby później móc podzielić się z Wami wrażeniami.
Może ktoś z Was już był kiedyś na jakiejś wystawie związanej z BRK? Podzielcie się :)

Dla zainteresowanych więcej informacji o wystawie TUTAJ.

12 komentarzy

  1. Ja osobiście kilkakrotnie byłem w Anglii i pewnego razu postanowiliśmy wybrać się do Windsoru. Właśnie wtedy udało mi się zwiedzić Zamek Windsor z pięknymi komnatami i pomieszczeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Czekamy na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci zazdroszczę!
    Czekam na relację ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zazdroszczę i czekam na relację. Notuj w pamięci jak najwięcej.:]

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Też chciałabym kiedyś zwiedzić Pałac Buckingham i może jeszcze Kensington, ale mogę sobie pomarzyć :) Zapamiętaj jak najwięcej, żebyś potem mogła dokładnie opisać wszystkie pomieszczenia. Czekam na relację! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie relacja!Dla mnie taka wizyta to byłoby spełnienie marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wraz z moja rodziną zwiedzałąm Pałac Buckhingam w 25.07. tego roku. Był to pierwszy dzień kiedy pałac został udostepniony zwiedzającym Była bardzo duża kolejka do wejścia My mieliśmy bilety na 10.30 to do Pałacu weszliśmy po 11.30. Urocztstą zmianę wart oglądaliśmy od tyłu tzn z dziedzińca. Wszystko bardzo dobrze zorganizowane, mimo dużej liczby zwiedzających. Pałac robi wrażenie. W srodku nie mozna fotografować. Mozna robić zdjecia dopiero w ogrodach. W salach, ktore mozna zwiedzać puszczane są filmiki z życia rodziny królowskiej. W gablotach jest wystawa sukien Królowej, a także kapeluszy. Znajduje sie także rekonstrukcja gabinetu królowej, a także przyblizony sposób organizowania przyjęć(także od kuchni). Bilety do Pałacu ważne są cały rok po ich podpisaniu i uzyskaniu pieczatki przy wyjściu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moge wam powiedziec ze bylam w kensington palace, bauckingham i windsorze. Super!!! Windsor jest cudowny..a buckingham ....mnie troche rozczarowal. Bilety drogie i wcale nie jakos specjalnie pieknie w srodku... bylam w belgii i wpalacu krolewskim w brukseki. Wow. To bylo cos. Mnóstwo sal do zwiedzania plus na prawde piekne ogrody.. a to wszystko ZA DARMO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow .ale ci zazdroszcze. Watpie czy ktos z tego blog zwiedzil az tyle palady. Ja byma w belgii. Bajka i to darmowa , i z tego co slyszlam to faktycznie i wieke wiecej sal do zwiedzania niz w buckingham!!

      Usuń