Czy wiesz, że...

 Księżniczka Beatrice zagrała małą rolę w filmie?

www.pinterest.com

Najstarsza córka księcia i księżnej Yorku jako pierwsza z Rodziny Królewskiej zagrała w filmie! Beatrice zadebiutowała na ekranie jako lady in waiting w historycznej opowieści ,,The Young Victoria" w 2009 roku w reżyserii Jeana-Marca Vallée. Była to rola ,,niema" oraz bardzo krótka scena. Mimo to księżniczka wspomina dzień na planie jako wspaniały i bardzo ekscytujący :)

www.pinterest.com
www.pinterest.com

Główną rolę królowej zagrała Emily Blunt, a księcia Alberta - Rupert Friend. Film opowiada wstąpienie na tron i początki panowania Victorii oraz jej małżeństwo. Co ciekawe księżna Yorku (Sarah Ferguson) była jednym z producentów filmu, ponieważ od lat interesuje się życiem królowej i napisała o niej książkę.
Jeszcze nie oglądałam tego filmu, ale może ktoś z Was wyrazi o nim swoją opinię? :)

15 komentarzy

  1. To jeden z tych filmów do których chętnie wracam. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Beatrice musiała dostać jakieś pozwolenie od królowej na zagranie w filmie? /Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jasne... i pewnie na te swoje każde wakacje (pewnie już do tej pory z 17 razy gdzieś była od początku roki) też dostaje zgodę ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten film, rewelacyjna gra Emily Blunt. Jak ktos ma takiego bzika na punkcie brytyjskiej rodziny krolewskiej to sie w nim zakocha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc, nie wiedziałam o istnieniu tego filmu....Muszę go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam i strasznie polecam . Film jest naprawdę świetny. Nie zauważyłam Beatrice 😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam i strasznie polecam . Film jest naprawdę świetny. Nie zauważyłam Beatrice 😄

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam parę razy. w polskiej TV już leciał nawet całkiem niedawno...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam na DVD i często oglądam, piękny film :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądałam kilkakrotnie, przepiękny film i cudowna muzyka: Only You - Sinead O'connor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny film i rewelacyjna rola emily blunt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Filmu nie widziałam, ale skoro komentujący tak polecają to na pewno się skuszę. Do tego Emily Blunt zachęca.
    Beatrice idealnie wygląda w tym stroju z epoki - istna beza. Zarówno fryzura jak i suknia pasują do niej :) Euegeni do pary tam jeszcze brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to i ja musze obejrzec skoro tak polecacie :) Notki z aktualnosciami wroca w przyszlym tygodniu, bo czekam na zalezenie internetu..w Polsce czeka sie 2 dni a w UK 2 tygodnie :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czytać o rodzinach królewskich, jest w tym coś magicznego. Podziwiam Waszą wielka pasję. Jeśli chcecie poczytać o mojej pasji zgoła innej od RK zapraszam na:

    www.anytsujdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam ten film, bardzo mi się podobał

    OdpowiedzUsuń