Śmieszne wypowiedzi/sytuacje rodziny królewskiej - cz 5 :)





Księżna Diana spróbowała piwa, po czym ku uciesze fotografów i dziennikarzy została jej na ustach piana:)



William do Catherine: Chcesz coś do picia? Ok :)


Fotograf: Zasłania Pan portret.




,,Dzięki Bogu tu jesteś!" ;)


Księżna Catherine podczas spotkania z dziećmi ubrała rękawice bokserską. 
,,Co teraz?" ,,Teraz możesz zjeść czekoladę".


Mina Królowej Matki po sprawdzeniu czy jest dobrze przypięte - bezcenna :)


,,Widziałem Cię w telewizji!" ,,Widziałeś mnie w TV?" ;)


 Książę dostał prezent dla księżniczki Charlotte.


,,Myślę, że George wolałby je bardziej!" :)


Nie ma to jak pozowanie do zdjęć :)



I na koniec zabawa księcia Filipa :)

13 komentarzy

  1. Ko by pomyślała ,że uważana za taką sztywną i konserwatywną rodzinę brytyjska rk ma tyle zabawnych sytuacji.I nie można odmówić im poczucia humoru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą serię <3 Książę Harry i książę Filip najlepsi <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż chce się oglądać i oglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książę Filip bawi się jak dziecko jest najlepszy. Harry ten swój humor zawdzięcza właśnie Filipowi dla mnie oni są najlepsi :) W tym poście najbardziej spodobała mi się zabawa Filipa oraz William z bucikami dla George. Będziesz jutro relacjonować chrzciny Charlotte ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialabym, ale nie wiem czy mi sie uda ze wzgledow prywatnych :(

      Usuń
  5. a mnie rozbawił gif jak Will pytał sie Kate czy chce cos do picia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobał ten gif- jeden z najlepszych. Jeszcze ten "wypadek" Filipa i Karol zasłaniający obraz :D

      Usuń
    2. Co ciekawe znajduję co jakiś czas kolejne gif-y i tak mi się to podoba, że nie wiem kiedy skończą się te części :P

      Usuń
    3. Jak dla mnie mogłyby się nie kończyć :D

      Usuń
  6. Gif, w którym William pyta Kate czy chce coś do picia, był bardzo fajny :) Gratuluję pomysłu, bo jest genialny :) Fajnie tak posiedzieć i się pośmiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się twój blog. Codziennie sprawdazam czy jest coś nowego. Świetnie piszesz no i te gify ( super ) :) Skąd bierzesz te wszystkie informacje ? Mieszkasz w Wielkiej Brytanii ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mieszkam obecnie w Wielkiej Brytanii, choć bloga zaczęłam pisać o wiele wcześniej :)
      Skąd biorę informacje? Kopalnia nowości i linków do artykułów to: Twitter, oficjalne strony BRK, dailymail.co.uk i wiele wiele innych :) Mam tyle zapisanych zakładek i stron na przeglądarce, które odwiedzam, że ho ho ;)
      Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń