Śmieszne wypowiedzi/sytuacje rodziny królewskiej - cz 7 :)


Amerykanie bardzo lubią Rodzinę Królewską. To strasznie o tym wiedzieć. Bardziej Was lubią niż naszych polityków ;)


George ma więcej włosów niż ja. Dzięki Bogu! :)



 
Harry: Gotowałeś coś kiedyś? Nigdy tego nie robiłeś prawda?                Książę Karol: Czasami. Harry: Co?

 
Książę Karol: Możesz być zaskoczony. Harry: Upiekłeś fasolę....fasolę...pieczoną fasolę...
Karol: Kiedy byłem młody :D


Książę Harry o torcie: Wiem kto go zje...ale nie George! :)



William i książę Karol w Balmoral :)


A swoje łóżko ścielę tak... :)



Harry chciał się z kimś przywitać, ale mu się nie udało ;)


Miłego dnia! :) Za tydzień kolejna część :)

11 komentarzy

  1. Sobota rano to moja najulubieńsza pora tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle Harry wymiata :) Śmieszna zabawa Williama z Karolem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karol i gotowanie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Geniusz!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ksiaze harry przystojnie z tą brodą wyglądał!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejną część :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle poprawił mi się humor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się podobała Kate jak płynęła i Harry jak 'ścielił' swoje łoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To spojrzenie Harry'ego na tatę kiedy dowiaduje się, że kiedyś gotował :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie kiedy Harry będzie miał żonę, będzie dziewczyna miała zabawne życie :D On wymiata, marnuje się w tej rodzinie ;)

    OdpowiedzUsuń