Aktualizacja: Liebster Blog Awards.

Wchodzę podczas przerwy w pracy na bloggera, a tu wszędzie Liebster Blog Awards....Zastanawiam się więc o co chodzi i po 10 minutach dowiedziałam się, że zostałam nominowana przez Kingę, Karolinę, Marlenę, Larissę, którym bardzo dziękuję za nominacje :) Zabawa polega na odpowiedzeniu na pytania zadanych przez osobę nominującą, tak więc zaczynamy!


Pytania Kingi:

1.Kim z rodziny królewskiej chciałabyś być?

Ciężkie pytanie. Najchętniej przyszłą żoną księcia Harry'ego! Miałabym zabawnego męża o gołębim sercu :)

2.Ulubiony serial?

Obecnie nie mam, bo nie oglądam, ale zawsze lubię wracać do ,,Magdy M" :)

3.Ulubione miejsce na Ziemi?

Kraków - moje ukochane rodzinne miasto.

4.Słowo lub wyrażenie, którego nie znosisz?

Pieniążki - nie znoszę kiedy ktoś tak mówi o pieniądzach.

5.Ulubiona kuchnia?

Zdecydowanie polska. Nie lubię ostrych potraw. 

6.Czego nie lubisz w innych ludziach?

Nie lubię ludzi fałszywych i zbyt pewnych siebie. Oby jak najdalej od takich :)

7.Kevin sam w domu czy Titanic?

Zdecydowanie ,,Kevin sam w domu". Kojarzy mi się zawsze ze Świętami :)

8.Jakie masz najpiękniejsze wspomnienie związane z rodziną królewską?

Narodziny księcia Georga. Cały dzień spędziłam wtedy przed komputerem i tv jednocześnie aby być na bieżąco i zobaczyć parę książęcą wychodzącą ze szpitala. Ale to były emocje!

9.Dlaczego założyłaś bloga o monarchii?

Ponieważ od dawna interesuję się Brytyjską Rodziną Królewską i z dnia na dzień chcę wiedzieć o niej coraz więcej i dzielić się tą wiedzą z czytelnikami.

10.Na punkcie czego masz największego bzika? (Prócz monarchii! :))

Tańca :) Trenowałam ponad 8 lat style: hip-hop, dancehall i house i bardzo mi tego brakuje.

 * * *

Pytania Karoliny:


1. Co najbardziej lubisz robić w wolnych chwilach?

Pisać notki tematyczne na bloga oraz czytać książki. 

2. Twoja ulubiona potrawa i napój.

Pierogi ruskie. Uwielbiam kakao i tymbark jabłkowo-brzoskwiniowy :)

3. Najbardziej lubisz odpoczywać... (nad morzem, w górach, na wsi, nad jeziorem?)

Nad morzem, ponieważ uwielbiam pływać i wygrzewać się na plaży. 

4. Jaka jest Twoja ulubiona rodzina królewska?

 Oczywiście Brytyjska :)

5. Ulubiony członek rodziny królewskiej.

Zdecydowanie więcej niż jeden! Książę Harry, Królowa i książę William z Catherine. 

6. Najładniejsze wg Ciebie imię męskie i żeńskie.

Męskie: Mateusz. Żeńskie: Liliana.

7. Jaki masz kolor włosów?

Blond. 

8. Ulubiony gatunek książek i filmów.

Najchętniej czytam książki Nicholasa Sparks'a oraz biograficzne o członkach BRK.
Jeśli chodzi o filmy to zdecydowanie komedie. 

9. Ulubiona rasa psa.

Golden Retriever.

10. Ulubiony serial telewizyjny.

Obecnie nie mam, bo nie oglądam, ale zawsze lubię wracać do ,,Magdy M" :)

* * *

Pytania Marleny:

1. Jakie jest twoje największe hobby (oprócz monarchii).

Taniec :)

2. Z kim najchętniej spędzasz wolny czas?

Ze swoim chłopakiem :)

3. Twój ulubiony program telewizyjny.

Odsyłam do pytania wyżej zadanych przez dziewczyny :)

4. Czego boisz się najbardziej?

Ciemności.

5. Styl jakiej księżnej/ księżniczki lubisz najbardziej?

Podoba mi się styl księżniczki Victorii i księżnej Catherine.

6. Jakiego języka obcego chciałabyś się nauczyć?

Francuskiego :)

7. Jaki jest Twój najważniejszy cel?

Kupić wymarzone mieszkanie/dom i założyć rodzinę itd... :)

8. Gdybyś mogła się teraz przenieść w czasie, gdzie byś się znalazła?

Nad polskim morzem :) 

* * *

Pytania od Larissy:

1.Lody waniliowe czy czekoladowe?

Czekoladowe :)

2. Ulubione royal baby?


Ciężkie pytanie. Chyba na razie książę George :)


3. Twój ulubiony film?


Dirty Dancing.

4. Najgorsze wspomnienie z dzieciństwa.


Mając 4,5 lat złamałam lewą nogę. Ból i całą sytuację pamiętam do dzisiaj :(

5. Jakie masz inne pasje (poza monarchiami)?


Taniec :)


6. Kate czy Stéphanie?


Kate.
 
7. Jaki kraj najbardziej chciałabyś odwiedzić?


Japonię.


8. Masz rodzeństwo?


Tak, starszego brata.

9. Facebook czy Twitter?


Facebook za możliwość kontaktu z innymi :)


10. Z którym księciem/księżniczką/księżną chciałabyś się zaprzyjaźnić?


Z księciem Harry'm :)
* * *

Na pytania Marleny odpowiem jutro, ponieważ nie dostałam e-maila z jej pytaniami i obie niestety nie wiemy dlaczego :(
Ja do udziału w zabawie nominuję Karolinę (autorkę bloga o Królowej), której pytania również wyślę e-mailem i już nie mogę się doczekać jej odpowiedzi :)

3 komentarze

  1. Oj, mamy dużo wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam Magdę M, też oglądałam :) dziękuję za nominację - już na nią odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń