Nowe zdjęcie George'a / 2 dzień pary książęcej w Kornwalii.

www.dailymail.co.uk

Jutro książę George będzie obchodził swoje 2 urodziny! Ale ten czas szybko leci :) Z tej okazji Pałac Kensington opublikował dzisiaj nowe zdjęcie księcia wraz z tatą, które wykonał Mario Testino w dniu chrzcin księżniczki Charlotte. Żałuję jedynie, że to kolejne zdjęcie z tej sesji, ponieważ w ogóle mnie nie zaskoczyło, ale przyznam, że jest ładne :)

www.twitter.com

Emily Stanbury opublikowała dzisiaj na Twitterze swój rysunek Rodziny Królewskiej i Middletonów z chrzcin księżniczki Charlotte. Od razu baaardzo mi się spodobał :)


* * * * *
www.zimbio.com

Para książęca spędziła dziś 2 dzień w Kornwalii. Tym razem udali się na wyspę Św. Agnieszki, gdzie odwiedzili targ z europejskimi skorupiakami, gdzie Camilla odważyła się nawet przez chwilę potrzymać w ręce homara.

www.dailymail.co.uk
www.zimbio.com

Para książęca dowiedziała się także o znakowaniu homarów, dzięki którym można monitorować ich ilość w okolicznych wodach. Następnie obejrzeli krótki występ dzieci z lokalnej szkoły, a księżna odwiedziła również winnicę Roberta Francis - HolyVale.

3 komentarze

  1. Świetny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Od razu jak go zobaczyłam to wiedziałam, że go ,,wrzucę" na bloga :)
      Fruwająca sukienka Camilli i psy corgi mnie rozwaliły :D

      Usuń
  2. Rysunek się udał :)

    Zdjęcie z okazji urodzin George'a beznadziejne. Wielki łeb widać, nic poza tym. Zresztą jakieś takie zwykłe, z placu zabaw czy nawet z siedzenia na trawie by dali a nie wiecznie jakieś takie oficjalne.
    Z tego co czytałam to ludzie mają trochę za złe, że tak chowają dzieciaka.

    OdpowiedzUsuń